مجوزهای موسسه ی خدمات مهاجرتی سفیران راستین به جهت انجام امور مهاجرتی قانونی کشور کانادا قبل از تاسیس این موسسه اخذ گردیده است. لازم به ذکر است ، مجوز های مربوطه توسط جناب آقای مجتبی مطلبی کیا وکیل رسمی مهاجرت کشور کانادا و عضو انجمن وکلای رسمی این کشور اخذ گردیده است. این مجوز ها صلاحیت انجام امور موسسه را به دنبال خواهند داشت و به جهت رفاه شما مراجعه کننده ی گرامی ، از طریق لینک های زیر قابل استعلام می باشند.

مجوز ICCRC توسط دولت کانادا تنها به افراد واجد شرایط از قبیل وکلای رسمی این کشور اعطا می گردد ، و توسط آن وکیل رسمی این کشور می تواند به صورت کاملا قانونی و در حیطه ی قوانین کشور کانادا به انجام امور مهاجرتی بپردازد. شماره مجوز (R506796)

با وارد نمودن اسم و فامیل فرد دارنده ی مجوز در وبسایت رسمی انجمن وکلای کشور کانادا می توانید از صحت و اعتبار آن مجوز مطمئن شوید. (Motallebikia-Mojtaba)

لینک وبسایت: Immigration Consultants of Canada Regulatory Council (ICCRC)

مجوز فعالیت موسسه خدمات مهاجرتی سفیران راستین که از وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اخذ گردیده است، که توسط آن این موسسه دارای صلاحیت رسمی در انجام امور مربوط به مهاجرت و سایر امور مربوط به خارج از کشور می باشد.

موسسه ی سفیران راستین را در ردیف 57 لیست وزارت کار و رفاه اجتماعی روئیت کنید.

لینک وبسایت وزارت کار و رفاه احتماعی: https://karyabi.mcls.gov.ir/fa/dakheli/karyabikhareji/khareji

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید